loading...
مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب
ADMIN بازدید : 977 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

10 اصل لازم برای زیبائی واقعی

1- برای داشتن لب های جذاب کلام محبت آمیز به زبان آورید.

 

2 - برای داشتن چشمان زیبا به زیبایی های مردم و خوبیهای آنها توجه کنید.

 

3 - برای خوش اندام ماندن غذایتان را با گرسنگان تقسیم کنید.

 

4 - برای داشتن موهای زیبا بگذارید کودکی هر روز آن را نوازش کند.

 

5 ـ برای داشتن فرم مناسب در حالی راه بروید که میدانید هرگز تنها نیستید.

 

6 - انسانها بیشتر از اشیا احتیاج به تعمیر نو شدن احیا شدن مرمت شدن و رهاشدن دارند هیچ وقت هیچ کدام را دور نریزید.

 

7 - به خاطر داشته باشید هرگاه به دست یاری نیاز داشتید همیشه یکی در انتهای دست خودتان پیدا میکنیدهمین طور که سنتان بالا میرود شما متوجه میشوید که ? دست دارید یکی برای کمک به خودتان و یکی برای یاری دیگران.

 

8 - زیبایی یک زن به لباسهایی که میپوشدبه صورتش و به مدل مویش بستگی ندارد زیبایی یک زن در چشمانش پدیدار میشود چرا که آنها دروازه های باز قلبش هستند جایی که عشقش جای دارد.

 

9 - زیبایی یک زن در آرایشش نیست بلکه در زیبایی واقعی روحش اوست ، مهم این است که او مشتاقانه عشقش را نثار میکند.

 

10 - زیبایی واقعی یک زن با گذشت زمان افزایش می یابد.

ADMIN بازدید : 707 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

به تازگی مهندسین آلمانی خودکاری را به نام " Lernstift" تولید کرده اند که تمامی جملات شما را می خواند و هر بار که از نظر املایی یا دستور زبان اشتباه داشته باشید به شما اخطار می دهد.

ADMIN بازدید : 885 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)


 

سخنان اشو به مریدانش در بیش از ششصد کتاب منتشر و به بیش از سی زبان ترجمه شده است. اشو در ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰ کالبد خاکی اش را ترک گفت اما مرکز او در هندوستان همچنان بزرگترین مرکز رشد روحی در دنیاست.

ADMIN بازدید : 825 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از بیماری های ژنتیکی که از گذشته وجود داشته است ، رویش موهای زاید به طور غیر قابل باوراست. افرادی که این مشکل را دارند همیشه در صورت و یا بدن خود موی زاید دارند و هیچگاه نیز رشد آن ها متوقف نمی شود. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از این افراد که در دوره های مختلف به افراد گرگ نما یا گوریلی مشهور بوده اند.

یو ژن هوان

ADMIN بازدید : 760 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

÷

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مصریان باستان از جمله تمدن های پیشرفته در زمان خودشان بوده اند و این روزها هر کدام از آثار آن ها که کشف می شود شگفتی جدید را ایجاد می کند.

به تازگی تصاویری یک تکه جواهر شیشه ای منحصر به فرد در سیبری رونمایی شده است. گفته شده است که این گردنبند مربوط به مصریان باستانی است و نزدیک به 2400 سال نیز سن دارد.

این جواهر ازسوی تیم کاشف آن، "گردنبند کلوپاترا" نام گرفته است و در نتیجه یه تحقیق باستان شناسی در نزدیکی اسکلت یک زن پیدا شده است که به نظر می رسد 25 سال بیشتر سن نداشته است.

این تحقیقات باستان شناسی نزدیک به 9 سال پیش انجام شده است اما این اولین بار است که تصایری از منتشر می شود و در این مدت تحت آزمایش و تحقیقات مختلف قرار داشته است. همچنین لازم به ذکر است محققان تا به حال نتوانسته اند قیمتی را برای آن تعیین کنند.


با توجه به ازمایش و تحقیقاتی که روی این گردنبند انجام شده است اما همچنان در مورد اصلیت آن شک هایی وجود دارد از همین رو این گروه محققین روسی تصاویر گردنبند را برای پیدا کردن تاریخچه اصلی آن منتشر کرده اند.

دوام آوردن و همچنین تغییر نکردن حالت این گردنبند از جمله نکات بسیار کلیدی در مورد آن است. محققان امیدوارند با انتشار این تصاویر، محققان دیگر بتوانند به آن در شناخت اصلیت این جواهر کمک کنند.

ADMIN بازدید : 743 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


آشفتگی در بازار خودرو در حالیست که نوسانات شدید دلار نیز مجددا آغاز شده بطوریکه هر دلار به مرز ۴ هزار تومان رسیده است و این مسئله باز هم می‌تواند بهانه‌ای در افزایش بی‌رویه قیمت خودرو شود و مشخص نیست با این وضعیت بازار خودرو تا کجا پیش رود؟

ADMIN بازدید : 759 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)


 

فوتبالیست ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره ای می کنیم به 10 فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.

کسب و کار: موضوع کسب و کار و فعالیت های اقتصادی، فرآیندی است که اصلا نیاز نیست یک فرد تخصصی در این حوزه داشته باشد یا به این فکر کندکه می تواند فرد توانمندی باشد یا خیر. در بازی اقتصاد و کسب و کار، پول و سرمایه حرف اول را می زند. به عبارتی پول و سرمایه که باشد، با کمی تکیه بر فکر و تجربه دیگران می توان فرد موفق بود.

فردی که اگر کمی هم شهرت پشت سر داشته باشد، مسیر موفقیت را با سرعتی ورای تصور خواهد پیمود. فوتبالیست ها اتفاقا از همین دست افراد موفق هستند. به طور عامیانه فوتبالیست ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که از نگاه همگان غم آب و نان ندارند.

اما این دلیل نمی شود آنها به قراردادهای چند صد میلیونی فوتبال بسنده کنند و به فکر این نباشند که رمایه های خود را – که اتفاقا کم هم نیست – در کارهای دیگر به کار نگیرند. این قشر که کم تعداد هم نیستند، از چند سال پیش و در پی بالا رفتن دستمزدبازیکنان فوتبال، یکی پس از دیگری پا در فضای کسب و کار گذاشتند.

افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره ای می کنیم به 10 فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.

ADMIN بازدید : 620 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (1)

http://www.irimg.net/images/lun3nabpfac8oruwezv.jpg

 

در برخی جوامع خیلی مهم و پیشرفته دنیا، مردم خوب کوچه و بازار و در و همسایه با تحقیق شبانه روزی به این نتیجه رسیده اند که انسان ها هر کاری هم بکنند بالاخره یک جای کارشان می لنگد ... ما هم در راستای این کشف بزرگ بشری، تستی آماده کرده ایم تا بدانید و آگاه باشید که به نظر این عزیزان، کجای کار شما می لنگد؟ البته امیدواریم شما دوست عزیزی که این مطلب رو می خونید بیشتر از اینکه درگیر اینجور ایراد گیری ها باشید، به میانه رو بودن و تفکر منطقی بهای بیشتری بدهید.

ADMIN بازدید : 572 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (2)

http://www.irimg.net/images/txuncwpvzlw54cv7e11.jpg

 

سه چیز را با احتیاط بردار : قدم, قلم, قسم

سه چیز را پاک نگهدار: جسم, لباس, خیال

از سه چیز خود را نگهدار: افسوس, فریاد, نفرین کردن

سه چیزرا بکار بگیر : عقل, همت, صبر

اما سه چیز را آلوده نکن : قلب, زبان, چشم

سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش نکن: خدا, مرگ, دوست خوب

ADMIN بازدید : 790 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

بروس بامپ یکی از چاقوسازان بنام دنیا است که محصولات دست وی در کلکسیونهای خصوصی نگهداری می شود و بسیار هم گرانبهاست.
یکی از تازه ترین محصولات دست وی چاقوی 25 هزار دلاری است که در ضمن در حالت بسته، اسلحه نیز هست و کالیبر 36 بوده و بسیار کارامد طراحی شده است.
البته وی می گوید این چاقو- اسلحه برای کلیکسیونرهایی که علاقمند به جمع آوری چنین ابزاری هستند، مناسب است.از زمرد مرصع نیز در ساخت چاقو استفاده شده است.

چاقو,اسلحه,کلکسیون اسلحه

چاقو,اسلحه,کلکسیون اسلحه

ADMIN بازدید : 665 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

در سال ۱۹۹۲ نوکیا ۱۰۱۱، یکی از اولین گوشی‌های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان ۶۰ دقیقه مکالمه به کاربر می‌داد. حافظه این گوشی فقط برای ذخیره ۹۹ شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه‌نمایش کوچک سیاه و سفید داشت. مقایسه آن با Lumia 800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه‌ها است؛ به استثناء یک مورد که آنهم امکان تایپ و ارسال پیام است.



امسال بیست ویکمین سالگرد تولد اس‌ام‌اس است که بر خلاف دیگر فناوری‌های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. برای جشن گرفتن تأثیر حیرت‌انگیز اس‌ام‌اس بر دنیا، ده حقیقت تعجب‌آور در مورد پیام‌های کوتاه تقدیم شما دوستان اس‌ام‌اس باز می‌شود:

ADMIN بازدید : 592 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
این ساعت که از فناوری جوهر الکترونیک (E Ink) برای نمایش زمان استفاده می‌کند دارای ضخامتی 0.80 میلیمتری است.کمپانی Central Standard Timing در خلال برگزاری نمایشگاه فناوری CES 2013 از نازک‌ترین ساعت خود و جهان پرده‌برداری کرد. این ساعت که از فناوری جوهر الکترونیک (E Ink) برای نمایش زمان استفاده می‌کند دارای ضخامتی 0.80 میلیمتری است.همانطور که می‌دانید پنل‌های نمایشگر e Ink از فناوری خاصی در نمایش پیکسل‌ها بهره می‌برند که مصرف انرژی را در تصاویر ثابت به نزدیک به صفر کاهش می‌دهد.CST که در واقع یک استارتاپ است پیش فروش این ساعت را با مبلغ 129 دلار آغاز نموده و به امید کسب 200 هزار دلار سرمایه است.
ADMIN بازدید : 736 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، يازده ماه مي در سال گذشته، نيروي دريايي آمريکا تعداد زيادي پهپاد دريايي به نام  SeaFox سفارش داد. اين پهپادها براي نابود کردن مين‌هاي دريايي استفاده مي‌شود که در بستر دريا قرار دارند. به گفته وزارت دفاع آمريکا، هدف استفاده از اين پهپادها مقابله با مين‌هاي دريايي ايران در صورت بسته شدن تنگه هرمز  اعلام شده است.


ADMIN بازدید : 849 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

موفقیت اين باربي زنده در دو رشته تحصيلي متفاوت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اين باربي زنده يک دانشجوي موفق در دو رشته تحصيلي متفاوت است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

ADMIN بازدید : 1531 جمعه 08 دی 1391 نظرات (1)

بچه های زیادی در طول شبانه روز در نقاط مختلف دنیا به دنیا می آیند و هرکدام از ن ها شکل مخصوص به خودش را دارد اما برخی از این بچه ها از هر جهتی با دیگران فرق دارند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مشکلات ژنتیکی، آسیب های هنگام به دنیا آمدن و هزاران دلیل دیگر باعث می شود تا بچه ها از حالت عادی خود خارج شوند و به بچه های استثنایی تبدیل شوند. این بچه های عجیب گاهی از مهلکه نجات پیدا می کنند اما برخی دیگر زیاد زنده نمی مانند و زود می میرند.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

ADMIN بازدید : 679 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش مادر "Wang Pengfei" او را به خاطر بیماری های نادری که در بدن وجود دارد نزد پزشک برد که در آنجا پزشکان متوجه مورد عجیبی شدند.

این پسر چینی که نزدیک به 16 سال سن دارد تنها دو دندان به مانند خون آشام ها در جلوی دهانش دارد و از بدو تولد تا به حال دندان دیگری در نیاوره است. مادر او می گوید در زمان تولد نیز هیچ مویی روی بدن آن وجود نداشت.

ADMIN بازدید : 670 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران؛  طبق  شايعات و خرافاتي که بخصوص در چند روز گذشته درباره پايان دنيا، ادعا شده بود که روز جمعه 21 دسامبر سال 2012 در ساعت 11:11 صبح دنيا نابود خواهد شد، اما نه تنها چنين اتفاقي نيفتاد بلکه بسياري از همان مردم خرافاتي در سراسر دنيا به چشن و پايکوبي پرداخته‌اند.

ADMIN بازدید : 566 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (1)

در دنیای که هر روز علم با سرعت بیشتری نسبت به روز قبل پیشرفت می‌کند،‌ عده ای هستند که در باورشان آخرین روز تقویم مایایی یعنی ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ آخرین روز دنیاست

.سایت تفریحی پازل

ADMIN بازدید : 764 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (4)

دروغی که هر چند سال یکبار رواج می‌یابد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در محافل اجتماعی مطرح شده است اما کارشناسان علمی و مذهبی هیچ توجیهی برای این شایعه را منطقی ندانسته و این شایعه را ترفندی برای بهره گیری های برخی افراد از جهل مردم می دانند

.

پاسخ پژوهشکده مکتب العباس(ع) تهران نسبت به شایعات اخیر

ADMIN بازدید : 518 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)



http://www.itconsultingcrew.com/wp-content/uploads/2010/08/firewall.gif

معمولا بسياري از برنامه‌ها به طور خودکار به اينترنت متصل شده و به‌روز مي‌شوند. به طور مثال آنتي‌ويروس‌ها يا مرورگرها بعد از اجرا به اينترنت متصل مي‌شوند. اين امکان در بعضي از موارد خوب و در بعضي از موارد چندان مناسب به نظر نمي‌رسد.

به طور مثال اگر رايانه شما به ويروسي دچار شده باشد در هر بار که به اينترنت اتصال پيدا مي‌کنيد آن ويروس هم متصل شده و نسخه جديدي از آن وارد رايانه شما مي‌شود. به همين خاطر هميشه


ADMIN بازدید : 491 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

قلب کشور بزرگ مستقلی است در طرف چپ قارّه سینه انسان !

قلب، محدود است از طرف شمال به دریای محبّت و از طرف جنوب به کشور غم، از طرف مشرق به دریاچه دوستی و از طرف مغرب به صحرای عاطفه !

پایتخت قلب، "عشق آباد" است که شهری است بزرگ، پرجمعیت و آباد !

ایالات عمده آن چهار است: محبّت، نفرت، احساس و امیال !

ADMIN بازدید : 3723 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (2)


تصاویر فرح دیبا , فرح پهلوی ,فرح دیبا ,

فَرَح فرزند فریده قطبی و سهراب دیبا (از خاندان دیبا) در روز ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۱۸ در تبریز به دنیا آمد. فرح دو ساله بود که پدرش سهراب دیبا را در اثر بیماری سرطان از دست داد. پس از چند سال فریده دیبا و فرح به خانه محمدعلی قطبی، برادر فریده، در تهران رفتند [...]


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • سایت تفریحی و سرگرمی* همه چی از همه جا *
  • عشق دوحرفی
  • اصل مطلب
  • ( سایت اختصاصی طریقت قادری خالصی طالبانی )
  • طنز بلاگ
  • آموزش سلاح سرد
  • مرجع کامل پرورش اندام
  • mywinx club
  • ساسان اس ام اس
  • صدای ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکوت
  • اشعار رمانتیک
  • نگاه نو
  • کشکول سرا
  • پرشیا 2 دانلود
  • (: رویای رنگارنگ :)
  • 50cent
  • تفریحی"ورزشی
  • دانلود جهانی بازی ونرم افزار...
  • سرخ پوشان
  • سایت تخصصی مهندسی شیمی دانشگاه آزاد واحد شیراز
  • فروش اینترنتی کارت شارژ
  • گالری عکس تصویرنما
  • پورتال تفریحی ای تو زد فا
  • راین 24 | وبلاگی متفاوت
  • سرزمین کوچک من
  • تـــــــــــــــــــراویـــــــــــــــــن
  • سایت علمی،تفریحی
  • اخبار و مطالب خواندني دنياي فناوري
  • مرجع موسیقی ماندگار ایرانی
  • نکته های مفیدبرای زندگی
  • بزرگترین دانلود کده بلاگ وب
  • ترفندستان موبايل و كامپيوتر
  • معرفی وب سایت-معرف
  • only for you
  • گالری عکس بازیگران
  • حرفهای دل من
  • شبکه سیب نت
  • طرفداران هالیوودودیزنی
  • کریم 20
  • (پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)
  • همه چی هست ( گوناگون)
  • مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب جدید چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 733
  • کل نظرات : 819
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 892
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 1,191
  • باردید دیروز : 1,232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,840
  • بازدید ماه : 20,836
  • بازدید سال : 80,573
  • بازدید کلی : 1,691,814